DAVE | premium support

Klanten met een DAVE ComfortPack kunnen met al hun vragen terecht bij onze helpdesk.

Contacteer ons via dave.support@priority-software.com of op het nummer +32 2 568 14 54.

DAVE ComfortPack, snelle en doeltreffende ondersteuning

Het DAVE ComfortPack biedt een waterdichte garantie op het actueel blijven en een vlotte werking van jouw software. Priority Software Belgium staat garant voor een snelle en doeltreffende ondersteuning.


Onze helpdesk staat voor u klaar 

Klanten met een DAVE ComfortPack kunnen tijdens de kantooruren met al hun vragen terecht op het nummer +32 2 568 14 54 of kunnen een e-mail sturen naar dave.support@priority-software.com.


Ook bieden wij een online ticketingplatform Priority Xpert waar u 24/7 al uw vragen, en opmerkingen kunt registreren. Na registratie wordt er automatisch een ticket gecreëerd en krijgt u een opvolgnummer toegewezen. Op die manier wordt de verdere communicatie vergemakkelijkt en beschikt u meteen over alle details met betrekking tot uw eigen ticket. 


    Remote support

    Met TeamViewer kunnen wij uw computer van op afstand bedienen. U hoeft enkel een kleine toepassing te starten die zelfs niet geïnstalleerd wordt. Klik op de onderstaande download-link. Eenmaal TeamViewer gestart, geeft u ons het ID en Wachtwoord.



    Erkend dienstverlener KMO-portefeuille

    Priority Software Belgium is erkend dienstverlener voor de KMO-portefeuille, een Vlaamse subsidiemaatregel voor KMO's die investeren in o.a. opleiding. Dat betekent dat je onder bepaalde voorwaarden kan genieten van 20 of 30% subsidies wanneer je je inschrijft op één van onze opleidingen.


    DAVE bedrijfssoftware | opleidingsaanbod

    Haal het maximale rendement en gebruikscomfort uit DAVE, volg een opleiding op maat of groepsopleiding.

    DAVE bedrijfssoftware | gratis workshops

    Fris uw kennis op tijdens één van de gratis maandelijkse DAVE workshops (inbegrepen in uw ComfortPack). 

    DAVE bedrijfssoftware | FAQ - Veelgestelde vragen

    Bekijk de korte antwoorden op enkele eenvoudige, veelgestelde vragen over DAVE bedrijfssoftware.

    DAVE bedrijfssoftware | Tips & tricks

    Bekijk onze praktische tips en tricks die u helpen bij het dagelijks gebruik van uw DAVE bedrijfssoftware.

    handleiding DAVE bedrijfssoftware

    In onze praktische handleiding maakt u kennis met de gebruikersinterface in DAVE bedrijfssoftware. U vindt een overzicht van alle algemene functies, inclusief de functies voor het bewerken, weergeven, verwijderen en exporteren van gegevens.



    DAVE Bedrijssoftware | Technische (minimum) vereisten

    Server

    • Mac: Intel-processor, 4GB Ram, MacOS X 10.8 of hoger
    • Windows: Windows Server 2003 of hoger, 4GB Ram
    • Voorziening van een dagelijks back-up systeem


    Voorlopig is er geen ondersteuning vanaf macOS Catalina.

    Werkpost

    • Mac: Intel-processor, 4GB Ram, MacOS X 10.8 of hoger, 250 MB schijfcapaciteit
    • Windows: 4GB Ram, Windows 7 of hoger, 250 MB schijfcapaciteit
    • Systeem slaapstand uitgeschakeld


    Voorlopig is er geen ondersteuning vanaf macOS Big Sur.