Klanten met een DAVE ComfortPack kunnen met al hun vragen terecht bij onze helpdesk.
Contacteer ons via dave.support@priority-software.com of op het nummer +32 2 568 14 54.
Klanten met een DAVE ComfortPack kunnen met al hun vragen terecht bij onze helpdesk.
Contacteer ons via dave.support@priority-software.com of op het nummer +32 2 568 14 54.
Het DAVE ComfortPack biedt een waterdichte garantie op het actueel blijven en een vlotte werking van jouw software. Priority Software Belgium staat garant voor een snelle en doeltreffende ondersteuning.
Klanten met een DAVE ComfortPack kunnen tijdens de kantooruren met al hun vragen terecht op het nummer +32 2 568 14 54 of kunnen een e-mail sturen naar dave.support@priority-software.com.
Ook bieden wij een online ticketingplatform Priority Xpert waar u 24/7 al uw vragen, en opmerkingen kunt registreren. Na registratie wordt er automatisch een ticket gecreëerd en krijgt u een opvolgnummer toegewezen. Op die manier wordt de verdere communicatie vergemakkelijkt en beschikt u meteen over alle details met betrekking tot uw eigen ticket.
Met TeamViewer kunnen wij uw computer van op afstand bedienen. U hoeft enkel een kleine toepassing te starten die zelfs niet geïnstalleerd wordt. Klik op de onderstaande download-link. Eenmaal TeamViewer gestart, geeft u ons het ID en Wachtwoord.
Priority Software Belgium is erkend dienstverlener voor de KMO-portefeuille, een Vlaamse subsidiemaatregel voor KMO's die investeren in o.a. opleiding. Dat betekent dat je onder bepaalde voorwaarden kan genieten van 20 of 30% subsidies wanneer je je inschrijft op één van onze opleidingen.
In onze praktische handleiding maakt u kennis met de gebruikersinterface in DAVE bedrijfssoftware. U vindt een overzicht van alle algemene functies, inclusief de functies voor het bewerken, weergeven, verwijderen en exporteren van gegevens.
Voorlopig is er geen ondersteuning vanaf macOS Catalina.
Voorlopig is er geen ondersteuning vanaf macOS Big Sur.