M-Soft klanten kunnen met al hun vragen terecht bij onze helpdesk.
Contacteer ons via msoft.support@priority-software.com of op één van onderstaande (rechtstreekse) nummers.
M-Soft klanten kunnen met al hun vragen terecht bij onze helpdesk.
Contacteer ons via msoft.support@priority-software.com of op één van onderstaande (rechtstreekse) nummers.
Het M-Soft onderhoudscontract biedt een waterdichte garantie op het actueel blijven en een vlotte werking van jouw ERP software. M-Soft staat garant voor een persoonlijke en doeltreffende ondersteuning.
M-Soft klanten kunnen tijdens de kantooruren met al hun vragen terecht bij msoft.support@priority-software.com of op onderstaande telefoonnummers:
Ook bieden wij een online ticketingplatform Priority Xpert waar u 24/7 al uw vragen, en opmerkingen kunt registreren. Na registratie wordt er automatisch een ticket gecreëerd en krijgt u een opvolgnummer toegewezen. Op die manier wordt de verdere communicatie vergemakkelijkt en beschikt u meteen over alle details met betrekking tot uw eigen ticket.
Met TeamViewer kunnen wij uw computer van op afstand bedienen. U hoeft enkel een kleine toepassing te starten die zelfs niet geïnstalleerd wordt. Eenmaal TeamViewer gestart, geeft u ons het ID en Wachtwoord. Start TeamViewer hier.
De M-Soft Knowledge Base is online beschikbaar en raadpleegbaar waar en wanneer u wilt. Deze steeds groeiende kennisbank bevat elke informatie i.v.m. M-Soft-software:
Priority Software Belgium is erkend dienstverlener voor de KMO-portefeuille, een Vlaamse subsidiemaatregel voor KMO's die investeren in o.a. opleiding. Dat betekent dat je onder bepaalde voorwaarden kan genieten van 20 of 30% subsidies wanneer je je inschrijft op één van onze opleidingen.
Benieuwd naar wat er nieuw is? Lees meer over onze nieuwste functionaliteiten, verbeteringen en updates,
ontworpen om uw workflow te optimaliseren en uw bedrijfsresultaten te verbeteren.