Jamadata | Vereenvoudig je horeca-bestelproces

Bij Jamadata begrijpen we als geen ander de uitdagingen waarmee jij als drankenhandel te maken hebt bij het beheren van je bestellingen. Daarom stellen we je graag voor aan onze nieuwste oplossing: een koppeling in Jamadrink met de HORECA BestelApp van We Solve It. Deze web-applicatie is speciaal ontwikkeld om de bestelprocessen van je horecaklanten te optimaliseren en ze een optimale bestelervaring te bieden.

Titel

Voor jou als Jamadata-klant biedt de koppeling met de BestelApp van We Solve It een krachtige tool waarmee je jouw B2B-bestelproces kunt beheren. Kies het gamma dat je wilt aanbieden op de webshop en duid vervolgens per klant aan welke artikels zij kunnen bestellen. Je kiest ook zelf welke klanten toegang hebben tot je online webshop.


Daarnaast biedt de BestelApp je horecaklanten een gebruiksvriendelijke app waarmee ze gemakkelijk hun bestellingen kunnen plaatsen. Deze app, beschikbaar voor zowel mobiel als desktop, stelt je horecaklanten in staat om door jouw uitgebreide selectie dranken te bladeren, producten te zoeken en hun bestellingen snel en efficiënt te plaatsen.


Deze integratie stelt je dus in staat om de volledige controle te hebben over jouw assortiment en klantbeheer, terwijl de app een gebruiksvriendelijke manier biedt aan jouw horecaklanten om hun bestellingen te plaatsen.

Hoe werkt het?

Nadat je je horeca-klanten toegang hebt gegeven in je Jamadrink-pakket, kunnen ze gebruikmaken van de BestelApp van We Solve It. Met behulp van de intuïtieve app kunnen ze door de selectie van beschikbare artikelen bladeren die ze bij jou kunnen bestellen. Dit kan ofwel via de courante (eerder bestelde) artikelen, ofwel kunnen ze door het gehele assortiment bladeren. Met de blauwe knop onderaan wissel je makkelijk tussen deze twee weergaven.


Met slechts een paar tikken op het scherm kunnen je klanten de artikelen selecteren en toevoegen aan hun virtuele winkelmandje. Via een pop-up scherm kunnen ze de hoeveelheid en eventueel een opmerking invullen.


In het winkelmandje vindt de klant een overzicht van de bestelde artikelen. Als alles correct en naar wens is ingevuld, kan de bestelling eenvoudig doorgestuurd worden via de knop 'Bestel'. De bestelling komt automatisch in hun systeem terecht en ze ontvangen ook nog een bevestigingsmail.

Titel

Dankzij de naadloze integratie tussen de BestelApp van We Solve It en jouw Jamadrink-pakket wordt het ontvangen en verwerken van bestellingen van je horeca-klanten een eenvoudig en foutloos proces. Je ontvangt de bestellingen direct in jouw systeem, waardoor je gemakkelijk leveringsbonnen of facturen kunt genereren zonder handmatige invoer van gegevens.


Het resultaat? Een efficiëntere orderverwerking, tijdsbesparing en een verkleinde kans op fouten. Kortom, met deze geïntegreerde oplossing ben je verzekerd van een soepele en foutloze afhandeling van horeca-bestellingen.

je bestelproces vereenvoudigen én
je horecaklanten een moeiteloze bestelervaring bieden?

Neem vrijblijvend contact met ons op

CONTACTEER ONS