RMC heeft zijn hoofdkantoor, productie- en trainingsfaciliteit in Wales en is sinds 1888 een leider in de gespecialiseerde chemische productie-industrie. Sinds 1996 is RMC actief als leverancier van water- en afvalwaterbehandeling en bedient het klanten in het Verenigd Koninkrijk en Ierland.
RMC had moeite om hun voorraad van honderden artikelen en financiële processen efficiënt te beheren. Na het vervangen van hun oude ERP-systeem door Priority, nam RMC het nieuwe systeem snel in gebruik en maakte het de belangrijkste tool voor hun financiële activiteiten. Door de implementatie van Priority, heeft RMC hun bedrijfsprocessen geoptimaliseerd en een efficiëntere werkwijze bereikt.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Praesent euismod quis ipsum vel sodales. Maecenas bibendum tellus in aliquet molestie. Integer augue massa, feugiat ac quam sed, iaculis accumsan justo.
"Het oude systeem, dat al 15 jaar in gebruik was, kon niet langer voldoen aan onze behoeften, noch aan de eisen van de klant," aldus Pauline Roberts, Business Director bij RMC. "We zitten in een zeer concurrerende sector en we konden het ons niet veroorloven om achter te blijven. We hadden een systeem nodig dat kostenbeheersing kon bieden voor ons bedrijf en de jaarlijkse servicecontracten."
RMC was erop gebrand een ERP-systeem te implementeren dat het voorraadbeheer, de assemblage en de boekhouding, inclusief contractfacturering, zou afhandelen, met een eenvoudige implementatie en een korte leerperiode voor nieuwe gebruikers. Na een Priority ERP-demonstratie door ABS Limited, Priority's geautoriseerde partner in het Verenigd Koninkrijk, was RMC verkocht en ging het ABS-projectteam aan de slag. "We waren overweldigd hoe snel en eenvoudig de onboarding was," zegt Roberts. "Het implementatieproces werd professioneel geleid door ABS. Zowel medewerkers van de boekhoudafdeling, sales als degenen die verantwoordelijk zijn voor de uitgebreide inventaris van RMC, meldden dat Priority gemakkelijk te gebruiken, snel en uitzonderlijk intuïtief was."
RMC beheert zijn activiteiten onder één dak. Hun hoofdkantoor in Wales omvat ook een productiefaciliteit en een trainingsfaciliteit voor RMC klanten. Toen het bedrijf uitbreidde, in mankracht, productielijnen, -machines en -middelen, was het managementteam van RMC klaar om te upgraden en hun huidige ERP te vervangen door een meer geavanceerd systeem.
RMC medewerkers waren enthousiast over de voordelen van Priority ERP, met name de ingebouwde zoekfunctionaliteit van het systeem waarmee gebruikers kunnen zoeken op elk veld met meerdere zoekcriteria, en de mogelijkheid om Priority-schermen te personaliseren - zonder programmeerkennis. "Dit is een enorm pluspunt - echte toegevoegde waarde," zei Roberts. Onze medewerkers kunnen hun schermen nu aanpassen aan de terminologie van ons bedrijf, zodat gebruikers snel en gemakkelijk toegang hebben tot de velden die ze nodig hebben. In Priority zijn alle velden doorzoekbaar en kunnen specifieke query's worden opgeslagen als standaard query's, die worden geopend wanneer corresponderende documenten worden geopend."
RMC geniet nu van de ingebouwde BPM van Priority, met waardevolle bedrijfsregels en ingebouwde datagenerator om hun bedrijfsprocessen te automatiseren, te optimaliseren en te beheren. Met Priority's BPM kunnen gebruikers het systeem zo inrichten dat het voldoet aan de interne procedures en autorisatieregels van het bedrijf, en nog belangrijker, het helpt waarborgen dat regels en voorschriften worden nageleefd. Op basis van de bedrijfsregels van Priority worden eventuele afwijkingen onmiddellijk via het systeem aan het bedrijfsmanagement gemeld.
"In zeer korte tijd heeft Priority bewezen een echte, kosteneffectieve oplossing te zijn met een betaalbare total cost of ownership. We hebben onze algehele efficiëntie met 20% verhoogd en dat is een indrukwekkend cijfer in onze branche." Zou ze Priority ERP aanbevelen aan andere leveranciers van duurzaamheidsproducten en -diensten? "Ja, onmiddellijk!", antwoordt ze.