T & F All States levert verse en bereide groenten en fruit aan klanten in Sydney en New South Wales voor horecabedrijven, overheidsinstellingen, voedselbedrijven, luchtvaartmaatschappijen, scholen, enz. Met een focus op verse producten, hebben ze een goede reputatie opgebouwd.
Door de inzet van Priority cloud ERP-oplossingen is T & F erin geslaagd om de veiligheid en kwaliteit van hun producten te waarborgen, van het distributiecentrum tot aan de deur van de klant, op tijd en binnen het budget. Dankzij deze oplossing heeft T & F nu toegang tot real-time orderbeheer, betrouwbare tracering en real-time inzicht in grondstoffen en voorraden.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Praesent euismod quis ipsum vel sodales. Maecenas bibendum tellus in aliquet molestie. Integer augue massa, feugiat ac quam sed, iaculis accumsan justo.
Na jaren in de sector van de distributie van verse producten te hebben gewerkt, was het voor T & F duidelijk dat ze moesten investeren in een sterke en betrouwbare bedrijfsbeheeroplossing om hun concurrentievoordeel te behouden. In de voedingsmiddelen- en drankensector draait alles om ondersteuning van wat het belangrijkst is - voedselveiligheid en -kwaliteit. Dit betekent betrouwbare tracering, traceerbaarheid van grondstoffen en voorraden, en beheer van bederfelijke producten met een beperkte houdbaarheid.
Voorraadcontrole en voorraadbeheer stonden bovenaan de lijst van T & F's "must haves" toen ze op zoek gingen naar een oplossing. "Met een enorm aantal items en een volledig gevulde magazijn, wisten we dat we een echte top-of-the-line ERP-systeem nodig hadden," zei T & F All State Business and Administration Manager, Arthur Zinopoulos. We wisten ook dat onze huidige mix van in-house systemen niet langer kon bijhouden met onze groeiende business. Bovendien hadden we behoefte aan een betere controle van onze back office activiteiten en onze hele distributie workflow, inclusief vrachtwagens, leveringsschema's, en het toezicht op de uren en routes van de chauffeurs.
T & F ging in zee met langdurige Priority business partner, Cincom Australië, en implementeerde Priority ERP om hun gehele bedrijfsvoering te beheren, van magazijn tot klant.
"Priority ERP gaf ons de operationele tools waarvan we altijd al wisten dat we ze misten, en we waarderen het soepele on-boarding proces, de snelle implementatie en de training van de medewerkers door het projectteam van Cincom," aldus Zinopoulos.
"We kunnen trends en het kopersgedrag van klanten analyseren. Als een nieuwe klant bijvoorbeeld 's nachts een bestelling doorgaf en vroeg om verzending de volgende dag, konden we met Priority de klant registreren, de bestelling verwerken en ze de volgende ochtend al verzenden. Dat is echt geweldig!" - aldus Zinopoulos