Trutex, met hoofkantoor in Clitheroe UK, is een productiebedrijf gespecialiseerd in het maken van school- en sportkleding. Ze leveren hun uniformen en sportkleding aan duizenden scholen in het Verenigd Koninkrijk en de rest van de wereld.
Trutex werkte voorheen met een niet-geïntegreerd systeem om hun voorraad te beheren, wat leidde tot enorme inefficiënties, te grote voorraden en tekorten. Priority werd geïmplementeerd met als doel processen zoals het verzenden van facturen en orderbevestigingen te automatiseren en zo de productiviteit, efficiëntie en klanttevredenheid te verbeteren.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Praesent euismod quis ipsum vel sodales. Maecenas bibendum tellus in aliquet molestie. Integer augue massa, feugiat ac quam sed, iaculis accumsan justo.
Trutex is een actieve organisatie die altijd op zoek is naar verbeteringen. In 2006 zag David Storey, de algemeen directeur van Trutex Ltd., de noodzaak in van een nieuw IT-systeem om hun succes voort te zetten.
De belangrijkste redenen voor de behoefte aan verandering waren:
Veel tijd en middelen werden besteed aan processen zoals het versturen van facturen, afschriften en orderbevestigingen.
Als bedrijf streeft Trutex naar een uitstekende klantenservice. De inefficiëntie van de voorraad en de slechte stockcontrole stonden gelijk aan een slechte klanttevredenheid en verlies van business. Het leidde ook tot een gebrek aan controle over de financiële middelen van het bedrijf.
Priority leverde een volledig geïntegreerde ERP-oplossing die inzicht biedt in alle belangrijke bedrijfsonderdelen en aanzienlijke besparingen oplevert in alle afdelingen en processen. Priority ERP leverde nauwkeurige kosteninformatie voor elk product met behulp van de uitgebreide onderdeelparameter-matrix. Het biedt de mogelijkheid om de vraag in alle onderdelen van de toeleveringsketen te beheren, orders, verzendinformatie en facturen via elk gewenst medium te ontvangen en te verzenden, de klanttevredenheid te verbeteren, voorraadwaarden te verlagen en aankopen te plannen om de kasstromen en de winstgevendheid te maximaliseren. Dit was van vitaal belang toen zij in 2006 begonnen met de implementatie van Priority en het is vandaag de dag nog steeds net zo belangrijk.
De implementatie van Priority heeft tot nu toe het volgende opgeleverd: